Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Tippek a kiegyensúlyozott, boldog élethez

2014.11.19

ima.jpg

Feküdjünk le úgy, de ébredjünk is hálával a szívünkben. A boldog emberek ébredés után hálát adnak az életükért, a családjukért, és azért, hogy vannak döntési, választási lehetőségeik. Még ha valami miatt úgy is érezzük, hogy bal lábbal másztunk ki az ágyból, fejben állítsunk össze egy listát a pozitív dolgokról. Vizsgálatok kimutatták, hogy az, aki gyakrabban mond köszönetet, sokkal kevésbé hajlamos depresszióra, rosszkedvre, irigységre.

Este és reggel szánjunk néhány percet meditálásra, gondolkodásra, tervezgetésre.meditacio-12.jpg

Soha ne nézz visszafelé, csakis előre! Ne rágódj a múlt eseményein, inkább a jövőre koncentrálj.

Tedd szokássá a boldogságot! "Programozd" be az agyad a boldogságra. Ha rendszeresen gyakorlod, előbb-utóbb jó szokássá válik. Ébredéskor - s a nap folyamán többször - gondolj valamire, ami boldoggá tesz (család, egy személy, egy hely stb.).

Tűzz ki kisebb-nagyobb célokat minden napra és vidd véghez őket.

Lásd meg mindennek a pozitív oldalát. Ha például csúnyán esik az eső, te gondolj arra, hogy milyen jó illata van az esőnek.

Mosolyogj a világra, és a világ visszamosolyog rád! Légy kedves és türelmes az emberekkel.

Szánj megfelelő időt magadra! Végy egy nagy fürdőt, csináltasd meg a hajad, menj masszőrhöz, vagy csak legyél kicsit magadban és hallgass zenét.

Ne azt nézd, hogy mid nincs még, hanem koncentrálj arra, amid van.

Örülj mások sikerének!

És végül: csitítsd le lelked, légy önmagad és mindig pozitív!

meditacio-17.jpg

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.