Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


A nassolás

2015.07.03

 

Nassolás

 

Nassolás

A gyárilag készült nassolásra való ételek gyakran túl édesek, zsírosak vagy sósak, ezért helyesen nevezik őket „junk food”-nak. Amikor csak lehet, kerüljük el a közértekben kapható népszerű termékeket, és helyettesítsük természetes ételekkel. Sok gyártó tisztában van az egészséges ételek népszerűségével, ezért a legrémesebb kutyulmányokra is odabiggyesztik, hogy „egészséges”, „teljes értékű” vagy „tápláló”, úgyhogy mindig nézzük meg alaposan a címkét.

Csemegének legjobb az épp termő (alaposan megmosott) nyers gyümölcs, mert az a legolcsóbb és a legfinomabb. Szintén jók az aszalt gyümölcsök, például a sárgabarack, a füge, a banán és a datolya. A diófélék önmagukban vagy keverékben (de só nélkül) táplálók és laktatók. A bioboltokban és a legtöbb közértben ma már kaphatók olyan készítmények, mint a diákcsemege vagy vegyes aszalt trópusi gyümölcsök. A legjobb, ha kimérve árusítják. Szintén kiváló csemege lehet egy szelet barna kenyér sajttal és vegyes salátával. A gyümölcsös és joghurtos müzli nagyszerű reggelire, és átvészeljük vele a délelőttöt vagy délutánt. Az olyan hagyományos ételek is, mint a barna kenyérből, jófajta, hidegen sajtolt növényi olajból készült margarinnal megkent sajtos pirítós ugyancsak kiváló kiegészítő.

egyszeruen-zen-090.jpg

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.